Tuesday 21 December 2021

Membongkar Rahsia Disebalik Tubuh Seorang Wanita

Kesan Seks Terhadap Payudara


Gambar hiasan

Kesan daripada melakukan hubungan seks biasanya boleh mengakibatkan berlakunya beberapa perubahan terhadap payudara wanita. Kesan seks terhadap payudara wanita ini biasanya akan dapat diperhatikan oleh lelaki berbanding dengan wanita itu sendiri.

Sudah menjadi fitrah seks bagi lelaki memang menyukai pasangannya memiliki payudara yang besar dan montok. Nafsu syahwat lelaki lebih mudah mendadak naik sebaik sahaja mereka terpandang aset berharga wanita ini dan apatah lagi kalau mereka dapat memegang dan meramasnya. Sudah tentu memang boleh sesak nafas lelaki dibuatnya he he..

Di bawah ini terdapat 3 perubahan ketara yang biasanya dapat dilihat ke atas payudara wanita ketika mereka sedang berasmara dan melakukan hubungan seks bersama pasangannya.

1. Saiz Payudara Semakin Besar
Sewaktu wanita sedang leka menikmati saat ghairah dan nafas semakin mulai kencang akibat dari rangsangan seksual yang diberikan oleh pasangannya, saiz payudara mereka akan kelihatan menjadi lebih besar berbanding dari sebelum ini. Ini terhasil disebabkan berlakunya pergerakan aliran darah yang bertindak-balas kesan dari rangsangan seksual yang diterima dan ianya juga dapat mempengaruhi perubahan hormon-hormon dalam tubuh badan seperti hormon estrogen dan progesterone.
Gambar Hiasan

Perubahan payudara wanita yang semakin membesar inilah akan membuatkan pasangan anda semakin tidak duduk diam dan sudah pasti dia akan menjadi lebih ligat dalam menikmati seks bersama anda. Sudah tentu si dia menjadi lebih geram, semakin bernafsu dan seboleh-bolehnya dia pasti tidak akan melepaskan darinya.

2. Puting Payudara Semakin Sensitif
Kawasan sekitar puting payudara yang dikenali sebagai aerola akan menjadi lebih sensitif ketika menerima rangsangan dan sentuhan seksual. Bagi lelaki yang suka menghisap puting payudara wanita biasanya dapat merasai puting tersebut sedikit keras, kaku dan membesar serta sama sama tegangnya dengan zakar lelaki itu sendiri. Jadi pada ketika wanita sedang enak mencapai saat untuk orgasme, puting payudaranya akan berasa sedikit ngilu akibat dari ketegangan pada puting tersebut. Biasanya ukuran puting payudara anda kembali normal seperti saiz biasa selepas berakhirnya hubungan seks.

3. Tubuh Badan Menjadi Kemerahan
Keadaan ini berlaku bukan hanya pada wajah sahaja malah pada keseluruhan tubuh badan anda termasuklah pada payudara sewaktu melakukan hubungan seks. Aliran darah dalam tubuh badan anda yang bergerak pantas inilah yang akan menyebabkan pembuluruh darah di bahagian payudara mengembang dan melebar ketika anda sampai ke puncak orgasme. Berikanlah belaian yang lembut dan manja pada kedua-dua belah bahagian payudara anda agar ianya tetap menjadi nyaman di sepanjang melakukan seks dengan pasangan. Mohonlah pada pasangan anda supaya dia boleh bersikap lebih berlemah-lembut ketika mahu menggomol atau meramas payudara sehingga membolehkan anda mencapai kemuncak orgasme dan akhirnya anda berdua dapat merasai kenikmatan seks yang maksimum secara bersama.

No comments:

Post a Comment